FAQ

Veelgestelde vragen

WAAROM HEB IK NOG GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN?


Het kan voorkomen dat je misschien in alle haast een foutje hebt gemaakt bij het invoeren van je e-mailadres of dat de bevestigings e-mail in je spamterecht is gekomen.

Nadat je een order hebt geplaatst wordt je doorverwezen naar de bevestigingspagina. In dit geval kan je er zeker van zijn dat je bestelling goed is doorgekomen en wij je bestelling momenteel aan het inpakken zijn.
Heb je het vermoeden dat iets niet goed is gegaan? Neem dan contact met ons op.




IK HEB HET VERKEERDE ARTIKEL IN MIJN BESTELLING, WAT NU?


Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan tijdens het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen we je om direct contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht is het nog mogelijk om deze bestelling te wijzigen wanneer deze nog niet verzonden is.




IK MIS EEN ARTIKEL IN MIJN BESTELLING


Oeii mis je een item in je pakket? Neem dan contact met ons op. Wij zullen het artikel vervolgens naar je toe sturen.




IS ER EEN MOGELIJKHEID TOT TELEFONISCH CONTACT?


Het is helaas niet mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen. Aangezien wij geen callcenter hebben is het helaas niet mogelijk om vragen via de telefoon te beantwoorden. Mocht je contact met ons willen opnemen dan kan dit altijd via een contactformulier, Instagram of de mail.





JOIN OUR NEWSLETTER

© 2020 By Maxime Meiland